---

12 stycznia 2015

Pasta z makreli i twarogu

Dzień dobry:)  Początek tygodnia, a wiec i dobrze i źle, bo znów czekamy 5 dni do wolnego, ale i możemy zaplanować nowe zadania do wykonania i na koniec tygodnia cieszyć się z ich zrealizowania. Za chwilę siadam i ustalam – szkoda czasu do stracenia!
A dzisiaj proponuję pastę z makreli i twarogu podpatrzoną u Mirabelki, gdzie ten przepis nazywał się Awanturka:) 
Wcześniej nie miałam okazji próbować takiej pasty, tym bardziej byłam ciekawa jej smaku. A jak posmakowałam, to powiem, że nie mogłam się oderwać od jedzenia. A jeszcze ze świeżo upieczonym chlebkiem… - mniam:)

Na śniadanie czy na kolację?
Sobie i Wszystkim zaglądającym życzę dobrego dnia i tygodnia!


Czas przygotowania to około 10 minut.

Receptura (2-3 porcje):
  • 1 wędzona makrela
  • 250 g twarogu
  • 1 cebula
  • 3-4 łyżki jogurtu naturalnego
  • sól
  • pieprz


Krok 1. Przygotowałam mięso z makreli (wyławianie ości to jednak monotonna praca).
Krok 2. Cebulę obrałam, pokroiłam drobno i sparzyłam wrzątkiem.
Krok 3. Wymieszałam twaróg, makrelę, jogurt i cebulę, doprawiłam solą i pieprzem.


SMACZNEGO!

Makrela + twaróg = naprawdę smakowite połączenie...









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz