---

13 listopada 2014

Makaron z kremowym serkiem i bakaliową nutą

Przepis ten jest efektem małego eksperymentu. Stojąc przy kuchni, patrzyłam na patelnię i zastanawiałam się, co bym mogła przygotować. Jutro piątek, więc zrezygnowałam z mięsa, ryby niestety nie miałam. Pomyślałam o jednym z moich ulubionych smaków: żurawina + serek + orzechy włoskie, mniam. Dlaczego zatem nie spróbować do słodkiego obiadu/kolacji?




Czas przygotowania: 25 minut

Receptura (1 porcja):

  • Garść suszonych żurawin
  • Garść płatków migdałowych
  • Kilka orzechów włoskich
  • Kremowy serek (np. Arla Apetina Naturalny)
  • Mleko – 5 łyżek
  • Woda – 5 łyżek
  • Ulubiony makaron


Krok 1. Gotujemy makaron al dente ( u mnie 10 min).
Krok 2. Na patelnie wlewamy wodę, którą zagotowujemy, dosypujemy żurawinę, którą dusimy przez chwilę, aż wchłonie wodę.  
Krok 3. Dosypujemy płatki migdałowe oraz orzechy włoskie, prażymy razem przez około 3 minuty.
Krok 4. Dodajemy serek, mieszamy aż się rozpuści. Dodajemy mleko, by rozrzedzić sos. Dusimy chwilę.
Krok 5. Dodajemy makaron, mieszamy dokładnie i gotowe!


SMACZNEGO!
[Listonic] Dania z serkami kremowymi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz