---

28 listopada 2014

Szybki makaron z fasolą, kaparami i mozzarellą

Dość często, kiedy znajdę bardzo prosty przepis (=mało składników), to zastanawiam się, o co mogłabym sama taki przepis wzbogacić, jednocześnie konfrontując z zasobami lodówki. Tym razem zrobiłam ciekawy mix: orzeszki ziemne (niesolone). czerwona fasola, mozzarella i kremowy serek. Moim zdaniem wyszedł bardzo ciekawy smak, ale może to dlatego, że po prostu lubię makarony pod każdą postacią:)


Czas przygotowania: ja potrzebowałam około 30 minut.
Żródło przepisu: no cóż, mój własny pomysł:)

Receptura (4 porcje):


  • 250 gram dowolnego makaronu ( u mnie tagliatelle)
  • 2 łyżki kaparów
  • 1 puszka czerownej fasoli konserwowej
  • 1 opakowanie mozzarelli w kulkach
  • 100 gram serka śmietankowego
  • 2 ząbki czosnki
  • garść orzeszków ziemnych niesolonych
  • sól
  • pieprz
  • oliwa do smażenia

Krok 1. Makaron ugotowałam zgodnie z przepisem na opakowaniu producenta (al dente).
Krok 2. Orzeszki ziemne oraz czosnek pokroiłam drobno.
Krok 3. Rozgarzałam oliwę na patelni, uprażyłam najpierw orzeszki, potem dodałam czosnek.
Krok 4. Następnie na patelnie wrzuciłam fasolę (po wyjęciu z puszki fasolę zawsze płuczę pod bieżącą wodą), chwilę podsmażyłam razem.
Krok 5. Potem dodałam do mieszanki na patelni mozzarellę oraz serek. Smażyłam chwilę do momentu, kiedy mozzarella stała baardzo ciągliwa:)
Krok 6. Dołożyłam ugotowany makaron, dusiłam chwilę. 

[Listonic]

SMACZNEGO!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz